Högljudd Och Skrikig

I'm just a dreamer, Watching all the memories fly away ..I Dream My life away

Sitter o lyssnar på Bandit Rock, kan verkligen behöva sån musik.
för har jag lyft på rumpan? nä.. eller jag har ju faktiskt varit ute o gått en bra bit.. o de kan man ju få ett hurra för eller två!?

"alla" Hjärtans dag? vad de tjatas om denna Dag.. Händer ju inget speciellt iallafall.
eller jag väntar på att mamma ska komma hem med små söta hjärtna som hon brukar göra .. haha!

klippa pappa sen,(dagens goda gärning) Tjata på mamma om Vimmerby När Hon kommer hem från
PIVA s Möte..
Psykiatrin säger jag bara.. Borde jag inte lära av mamma?
Äh! jag e ju en idiotisk tonåring så va sjutton :)

Sen va de nåt mer.. städa ja.. fasen också att jag kom på de..
Damm Damm Och Damm! Nån som vill ha? Någon?


ääeeh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback