Don't you cry

You're so cold
Keep your hand in mine
Show me how it ends it's alright
Show me how defenseless you really are
Satisfied and empty inside
Well that's all right


aaaaaaaaaa! jag vaknade precis,
sov inte för länge hos jocke inatt.. film o praat.
sen va jag ju chips sugen , tjatade nog på henke i en evighet, men sen gick vi hem til jocke, men ack!
han hade just den sorten jag INTE äter :) Lättsaltat! men jag hade ju fått popcorn innan, kolla på mej, lisa hungerbarn du vet !gash! haha!
typ en heldag med Henke med, o de va ju verkligen inte helt fel, tycker både jag o jocke :)
de kändes typ som de alltid gjort, för längesen.. måste MÅSTE göras om!o vad jag trivs..
synd att dagen gick så himla fort. suck!
o nu har dom fått lov, medans mitt e slut efter helgen. VILL INTE! men får se Om grabbarna grus lyckas övertala mej till o följa med till hultsfred nästa helg ,eller de e väl jag snarare som måste Övertala Mammi o Pappi. Men Jag brukar ju inte ha några större problem när det kommer till det ;)


Hum Hum
ska man till anton o "röja" ikväll? för de va väl de Oskar ringde om, (tror jag).. måste kolla.. inge bra att prata med mej när jag sover o typ e i koma.. :P
fan e pappi då? I need som hairspray ju!
umgås tonight, för jag har ju faktiskt sovit hela dagen, o mamma o pappa ska ut o äta me sina kompisar.. o Martin e i stockholm! så orka sitta ensam liksom. haha!


najs Bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback