Don't Blame me

Okej, jag må vara lite sen kanske..
men nu har jag iallafall tittat på Borat hemma hos christian.. o de må jag säga..
KAN ha varit den sjukaste film jag sett!
orka svänga runt nakna! haha
Gash!

 


Okej de här låter väl lamt i mångas öron, iallafall tycker evelina det.
men HERREGUD! vad jag har gått upp i vikt..
inte så konstigt kanske..med tanke på att jag äter MINST en sportlunch i skolan varje dag.. fy fan vad choklad.. sen äter jag så himla mkt hemma.. haha!


*gröt
*1 Sportlunch
*Lite naturGodis
*kycklingröra och ris ( med creme bonjour)
*typ 7 Gelé Hjärtan
*Kassler och ris
*en stor skål Med chilinötter
*lite mandel och russin
*Och Nu mammas Fudge!      - De började Bra iallafall?
:)

jag e tvungen att skriva upp det för att sedan må riktigt dåligt! haha.
byta ut allt mot frukt typ?

nä skulle egentligen ha rullat permanent.. men ORKAR inte!
ska tvätta av mej mitt smink.. sen ska jag SOVA!
så kanske jag vaknar jättepigg imon.. haha!


Jo, jag fick MVG på mitt engelska prov idag , och VGsvenska Provet.. :)
Ja jag e nöjd!

natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback