creme de la creme

orka skrika högt om de inför folk.. varför bry sej vad jag prioriterar först?
va tvungen att slå till dej över munnen! Suck!
o köra förbi mej ett antal ggr idag.. haha.. Nyfiket?

har varit hos henrik o malin idag, åkte dit direkt efter skolan , sen bar de av till liams simskola.. så himla söt e ju ungen! :)

köpte lite ansiktsrengöring o så när man ändå va där nere med malin.
beställt lite smink med.. ska skicka in lappen imon. jag älskar Smink!
hum hum.
tittade på A night at the museum nyss med..ah som malin ,henke o jag skrattade!
O henrik satt o pratade om sina Chokladbollar hela tiden , haha.. hur länge kan man prata om hur bra man är på att göra chokladbollar? Henrik vet.  haha!

sovmorgon imon med! svenskan är inställd. sjukt skönt!
de va inte min dag idag på modelltiden .. fast slutresultatet blev faktiskt bra, tycker jag allt..

nä nu ska jag springa ner i min säng.
Måste städa mitt rum imon!

evelinus e så braaa!
o annus e bara också så himla braa!
alla e så himla braa hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback