Can't Be bought

You must maintain you charm,

så sitter man här med en ansiktsmask som bränner , o hoppas på att få vackrare hy.. hum hum
ja så har man varit borta på gymmet med Martin o Stefan. flummat runt som en galning! hur skönt som helst! haha.. men nästa vecka ska martin o jag sätta igång med våran deff på riktigt! haha.. Han ska tvinga mej att ut o gå med honom.. nog att jag kommer hinna i hans tempo.


ska klippa martin imon , pappa på lördag.. efter att jag varit på salongen. Längtar sååå!
Lisa blir den nya frisören för alla! haha.. men de e ju så sjukt roligt.. om man inte får ont i ryggen som jag verkar få när jag stått i konstiga vinklar i två timmar.. de tär gör de.. men inget slår att få klippa o styla!
sen bär det av till sara på kvällen.. alla i klassen .. fy vad kul.. har sett fram emot det här hur länge som helst! 

Engelska provet gick faktiskt väldigt bra idag :) helnöjd!
Började städa mitt rum idag.. ska väl fortsätta nu snart..
Kryper snart kackerlackor under min säng. Måste skärpa mej!


nu ska jag gå o måla om mina naglar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback