Alberta, du måste komma hem!

.... mina kåldolmar , dom blir kalla!

oo vad jag Måste ha foundation pudret från Kanebo..
 Visserligen blir det 500.. men de köper vi nästa månad !
hur bra som helst! 
47869-7

"försov" mej från svenskan idag.. pallar inte tisdagar!
 kommer verkligen inte upp ur sängen..
 
sen bar de av o hämta malins smink efter skolan.
sen åka till anna för att klippa henne.. vi kan va väldigt sjuka i huvudet.. eller så är vi män helt enkelt :)
satsar på de sista..

ja, så sätter sej lisa på fel buss hem.. stod inte att de va trean.. o inte att de va ettan heller för den delen.. men den passade med tiden.. så jag fick springa
satan när jag uppteäckte att de va fel buss.. haha!
men hann med ettan precis!

o imon e camilla min modell. asbra! :)


nä nu ska jag typ lägga mej ,
fast jag börjar tio i tolv imon..

Va bra allting känns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback