9-10 / 2

de här känns för j*vla bra om jag ska vara helt ärlig.
vad går fel liksom?
bortom tid o rum står allting still, o världen utanför står allting runt om o väntar.aaaa

Helt sinnes what I needed this weekend!
i fredas hade jag det jättestressigt. va på A6 med evelina o shopapde present till sara. va på systemet,Solade. åt ute. o klippte martin. duschade o fixerade. och åkte till sara med några utav tjejerna i klassen.. måste bara säga att de va lätt den roligaste kvällen på länge!
trots, och de upprepar jag, Trots att lisa slutade ganska illa.. haha.. förlåt för att jag typ pratade sönder anna i bilen.. haha!
jag anar att sofie filmade mej när jag va som lamast. Tack!



jaja, klassen får väl skratta ut mej sen,
men jag hörde faktiskt att Bella slutade ganska illa hon med. ;)


och igår satt man asbakis i frisörstolen i 5½ timme med extensions. Tack malin! hur bra som helst. asnöjd verkligen! sen va de skitbråttom hem käka. göra sej iordning igen o åka in till stefan. där satt vi o drack.. sen följde ja o anna med Till harrys med martin o stefan o emil .. haha almost!
sen bar vi iväg till tapeten. att jag klarade dricka igår så dåligt som jag mådde i fredags.. herregud!
nä men jag har haft så himla sjukt kul nu.. o de ska banne mej inte sluta där!
o idag har jag sovit, tittat på när anja tagit guld. reprisen av greys och One tree hill.Underbart!
jag har nog ätit skräpmat 4 ggr på tre dagar nu. Suck!
haha, fint e de!
i imon ska jag klippa pappa, simma o hämta ut mitt paket :)

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback