sugipropp

tja... kan inte sova.. kuljul!
jag som ska vara taggad för mina naglar imon...
pratade med Petra igår på msn.. inte igår det. pratade om de "lilla A6:et" haha..
O jag kan inte låta bli att vara riktigt avundsjuk på henne... att hon faktiskt bor i Oskarshamn nu..
Hon som jag verkligen trodde skulle dö där nere.. trivs riktigt bra.. :) ja vill med flytta nu!

vad gör jag? jag måste ta tag i mitt liv här hemma...
de e verkligen som jag lever i två världar.. de e så svårt att förklara, men de e så de känns..
måste skärpa mig här hemma! jag kommer ju inte ner till O-hamn snabbare bara för att jag ligger här hemma och deppar o skiter i att gå till skolan. försover mig varje dag.. sover bort hela dagarna.. tittar på tv dagarna i ända.. sitter här! inte lämnar in mina jävla bajsarbeten.. att de ska vara så svårt att ta sig i kragen!

de tar vi en smoke på tycker jag!
ut i kylan o ge min käre broder Henrik några frallor.. haha! stackarn kommer ju från jobbet nu o e hungrig :) klart jag ställer upp nu när ja ändå e vaken.
passa på att prata lite skit med tror jag..
sen e de fan slut på självömkan Lisa! Lever man två liv kan man fan ha två bra också!
dygnet har för få timmar...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback