slave to the music

tja! sitter här o lyssnar på radioseven as usual :)
med flour i munnen.. mamma tvingar mej att ta de en gång per dag... haha! jaja lite nytta gör de väl antar ja :)
har städat mitt rum lite.. inte dammsugit o så.. pallar inte.. har mest packat inför helgen faktiskt :) simon imon.. dom här dagarna har gått äckligt långsamt ... saknar honom så.. hatar distans!
sen har ja busat med ellisbellis.. har haft jättekul hon o ja :) vi har lekt apport.. o hon fattar!! sicken jävla katt :) hon e riktigt speciell den där damen ... Bebis!
kunde alrig ha hopapts på en sådan knäppgök.. hon e så duktig med.. lyder massa..
fast, ja har ju en heeel del rivmärken på ryggen. har nog blodat ner mitt linne tror jag.. men ja får skylla mej själv när jag låter henne glida ner på ryggen från axlarna när ja har halternäck på mej. måste klippa henns klor! jag kommer få ont i hjärtat när ja inte får träffa henne på hela helgen. tänk vad ett litet djur kan åstadkomma med en..

jaja julklappsutdelning i skolan ida iaf.. fick 7 snickers o ett silvrigt hårband av evelina.. haha!
men tror faktiskt inte ja ska till skolan imon iaf.. känner att min hals e cpig... måste handla en massa imon me..
tåget går 16.30.. e framme 19.45.. har ja ju chans till att plugga iaf.. annars gör ja de ju inte..
e så äckligt skoltrött att ja skiter i vilket faktiskt.. 
sen får nötterna i klassen säga vad dom vill... 
nä nu måste mammi hänga upp min tvätt.. för nu ska jag lägga mej.
o spotta ut mitt flourblask...

godnatt... vi hörs!
ciao!
 
                     basslover united - music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback