peace!

hej o hå vad trött jag e.. ont i magen med..
vaknade nyss.. ska försöka sova igen.. efter att jag renbäddat.. Höhö!
sen ska jag plocka lite i rummet ..
för nu har min Baby åkt hem.. suck! fan vad jobbigt de ska vara jämt när man skiljs åt..
o Jobbigare för varje gång blir det..
i fredas tittade vi bara på film o mös.. Igår va vi sugna på skridskor.. men åkte till martin, ringde ralle o anna... drack lite o tjatade en massa.. fast martin va ju hos subban hela kvällen.. David alltså.. haha!
fan va lama dom e!
men hade verkligen jättetrevligt igår.. kom hem vid fem med taxi..
jag o simon somnade sju imorse.. så jag e sliten .. blev ingen stad idag inte.. blev max ist.. guds!
va lite för dragen igår ett tag.. somnade medans anna försvann ut.. ralle o simon stack till shell.. de enda jag svarade med va Peace!  V
Höhö! men när jag kom hem o tryckte i mig några mackor va Lisa på hugget igen..  a fyfan!

haft en jättemysig helg..  inte gjort så mkt.. men bara att få vara med honom gör mig så glad,,
kommer dröja hundra år innan ja få träffa honom igen.. vet inte ens om de bli innan jul..

höll på att gråta ett tag när han höll om mig.. men ja menar.. tro fasen att ja höll mig.. så supermental kan man ju inte vara framför honom. haha!
o när jag tänker efter.. som jag inte brukar göra... så hade ju mamma o pappa distansförhållande tills dom gifte sig.. på samma sträcka som jag o simon.. så jag menar.. man vet ju aldrig :) haha!

-Shit! va jag skräms!
-Du e ju trög...

Godnatt.. nu ska jag göra de jag sagt att jag slutat med..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback