O kanske en ny tid

om bara vi vill...

snacka om julstämning nu då :)
lyssnar på julmusik, dricker glögg o har slagit in lite paket..
mmm :)
ska in till stan tidigt imon... åka med emil till a6 vid 10.
bli ett jävla rännande.. usch!
O min simon e så sjuk så sjuk.. stackarn.. o allt e mitt fel.. :)
haha nyfiken han e martin..  bara för att jag gjort hemmagjorda julklappar i år så e han asnyfiken :)
ska åka o lämna mormors söta små glasburkar på söndag.. då blir det klevshult me martin...
där dom säger jao! jao! o Klaus! klaus!  :)
mitt liv e så fullt av fina saker egentligen.. :) massa lyckorus!
jag uppskattar såna små små saker, som att åka bil med dom jag tycker om.. måla om och slipa med dom jag tycker om, stå vid bussen, när någon hälsar på mig..  om nån frågar om jag vill ha kaffe.. eller kaka såklart :) de e som nån ger mej små sköna stötar genom kroppen när nåt sånt inträffar :)
whohoo! spotten!

åååååhh jag kan verkligen inte sluta skriva om de.. mitt patetiska lilla jag..
men jag e så snuskigt kär!     kär! kär! Kär!
i Min simon :) vill vara med honom i jul.. men med distans får man vänta.. 
men de har väl sin lilla charm de också :)

nä... sängen snart om latmasken Lisa ska komma upp imon överhuvud taget..
luft först!! så svettig jag e efter allt borrande o mätande o häftande med martins julklapp..

ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback