ho ho ho

hej o hå! sitter o väntar på att Henrik ska komma hem så vi kan käka maxmat o titta på skräckis :) har precis lag mina kära brorsbarn o läst aftonbönen...
kommer knappt ihåg den..
har gjort pepparkakshus med barnen idag me :) så fint blev de.. vi hade våra skratt attacker henrik o jag när saga fes heeeela tiden o vägrade bajsa, sen när jag hade fullt med glasyr i håret o hela knät fullt.. höhö!
henrik spelade in ett meddelnade från "tomten" med.. han e så rolig. snacka om att gå in för julen med barnen. :)
sen har jag klippt william.. coolt med lite spaceig frilla sådär.. har varit på IKEA o handlat lite julklappar.. sen e de jul mys i skolan imon.. har inte orkat gå på hela veckan.. lite jobbigt i söndagskväll sådär..
va gaanska dragen i lördags på ROLs julfest. försvann till harrys sen.. va oerhört bakis på julkalaset hos mammas syster i söndags..
julbord på tabergs topp med familjen i lördags med.. gott som fan!
hade sjukt kul med mattäo o hans störda arbetskamrater på rols julbord.. sjöng för typ 300 pers gjorde ja :) o dansade med jinan.. haha!
saknar min Baby så jag tro jag dööööör.. men åker på fredag till oskarshamn,, underbart :)

hämtade Min ella i måndags kväll.. sötare katt får man leta efter...
hon möter mej i dörren.. följer efter mej som en svans .. sen brukar hon klättra upp längs mitt ben o lägga sig på mina axlar o nana eller spana.. gör lite ont. men vafan :) de va de första hon gjorde när jag kom hem idag.. tog sats o o klättrade upp på låren o ryggen o somnade på mina axlar medans ja lagade mat i köket.. så äckligt mkt bebis e hon... så social :)  o så burrar hon in sig i min hals o ligger kind mot kind under täcket när ja ska sova.. hatar att inte vara hos henne hela tiden.. låter lamt. men om man e med henne en dag så hajar ni vad jag pratar om.. :)

anna va hos mej igår kväll.. mysigt... :) as always älskar jag att hänga me den galningen !

nu ska ja kika tv...
ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback