enjoy

tja.. godmorgon! japp jag e redan uppe... :)
snacka om att de e äckligt svårt att skriva med naglar.. men dom e ju långa o fina nu iallafall :) gjorde nagelförlängning med annie i torsdags..
shoppade lite grejer till mig själv med.. ( fast jag inte har råd ) har köpt färdigt en halv julklapp fgs! men de löser Lisa ;)
så ska ha på mig de ikväll.. julbord med familjen vid halv sju.. sen efterfest med martin på Rols julbord förmodligen :) smacka bra!
sen e de ju bara till att plugga sönder idag.. hur jag nu ska hinna de.. måste in till stan o fixa med.. Bajs!
martin kommer snart så jag kan klippa honom också...
min kund blev asbra igår btw! :) så jäla bra kritik fick jag, o kunden blev supernöjd o en helt annan människa! jag som fick värsta projektet o hade dödsångest.. fixade de galant.. fick jobba över en halvtimma.. men ganska lugnt :) hon va så trevlig.

yepp.. anna va här igår.. hade jättemys.. men som alltid äter i tills vi spyr o hamnar i kebabkoma o mamma undrar hur mkt va har druckit.. :) mys!
men jag måste säga att efter annas mage igår så sitter lukten fortfarande kavr i väggarna.. sitter o vädrar. :) men de blir ju så när man slänger i sig tonvis med ostbågar, Popcorn, Cola Och Godis...
nä nu ska jag dricka kaffe innan "datageniet " Martin kommer..

Min kattunge e Finast! :) ska hämta henne på måndag kväll !

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback