Damn! you're good

hej o hallå!
Idag mår ja lite bättre...
hade värsta febern igår..
stackars simon om jag smittat honom nu... vaknade upp i söndags och kokade sönder hos honom..
men fast de, så har mi helg varit helt underbar som vanligt när jag varit med min skrutt :)
tycker om honom mer o mer... nu e de inte långt kvar tills min mun grodar upp dom tre orden.. haha!
har tagit de lugnt o bara myst en massa.. jag tycker om hans familj så mkt med.. hans mamma e så söt :)
vet inte vad ja ska köpa till baby i julklapp... haha jag kan ana vad jag får av honom..
ska minsann skriva ner de på en lapp o se om jag har rätt sen :)
jag kan inte beskriva hur bra den här pojken är! han får mig att bli så varm.. o känna mig som den finaste i världen!
o nu fick jag faktiskt ett jättegulligt sms också :)

o nu dröjer de ytterligare två veckor typ innan jag får träfffa honom igen.. suck!

firade pappa igår med.. bara vi syskon.. mysigt.. sen kom peter,ingalill o rasmus o sjöng i hallen.. haha.. fan vad härliga dom e :) sen blev ja chockad över att min kusin peter ringde.. han som man aldrig hör något av.. han skulle gratta lalla.. (pappa) han hade visst hört att jag hade varit i oskarshamn i helgen. det sprider sig.. simons pappa jobbar tillsammans med min farbror tydligen.. så då hade han väl sagt de till peter..
haha min pappas sida e famous där nere .. ganska kul :)
synd bara att vi inte har någon direkt kontakt med varandra då.. men vem vet.. den kanske ja tar upp när jag flyttar ner.. haha!

ska iallafall ta en julmysfika med tamba på torsdag :) myyys! komma i lite julstämning tack!
önskar jag kunde vara som Henrik, sjunga på jullåtar hela tiden o ha värsta julkänslan.. fast, de blir väl lite vad man gör de till antar jag...
Ella har iallafall ömkat med mej hela natten, vilken Bebis hon e.. min gosefis :)
mamma julpyntar. ska väl med försöka orka med det.. så ska vi fika :)
skola imon iallafall... de e ju avslutning.. så måste gå hur sämst jag än mår...
nä nu ska jag duscha av mig gubbsvetten..
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback