5/12

Och idag fick jag en chokladängel i mitt paket :) haha!
kalendern ska tydligen vara bra i år...
tänkte jag skulle gjort lite nytta idag.. men fan.. icke...
hatar att shoppa nu för tiden.. de e ju fan astråkigt! hur har jag någonsin tyckt att det är roligt?
haha kanske ska passa på att spara lite pengar när jag tänker så.. fast, nu e de ju jul..
hittade iallafall en tubtopp klännig.. svart... röda strumbyxor.. ( ja jag hade jultema när jag letade idag! Tittade tom. efter röda smycken. hur desperat får man bli? )
ett armband hittade jag också.. och underkläder.. ganska söta ändå..
men tanken på att jag måste ner till stan igen för att hitta julkappar får mig att må illa..
jag som egentligen älskar det.. skönt att bara vara färdig med skiten känns de som!

har varit hos martin en sväng idag.. eller typ hela.. solat också..
så nu har jag fått en innåtväxt finne i pannan för er som ville veta !
sovit har jag med gjort.. Ovanligt huh?
ska nog ta o ringa min Simon . känner negativ atmosfär här nu..
fan va skönt att få naglarna gjorda imon! får se om de e värt pengarna.. annars får jag väl nöja mig med mina avbitna ruttnande (blå) naglar...

yäyä..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback