4/12

Men de e ju verkligen den fjärde med... sinnes vad tiden går fort :)
har öppnat mitt fjärde söta paket jag fått av mammi dag..
okej.. ja! jag har en sån där töntig paket kalender.. men Lisa håller hårt på traditionerna här minsann :)
gjorde en ganska cool färgning på en kille med tuppkam idag iallafall .. 1A och topparna i en R... nice
har nog haft lite pms idag tror jag..  paratde om mina religonsbetyg med susanna idag med.. suck! alltid samma sak.. Lisa, Jag vill ju så gärna sätta ett högre betyg på dig.. de e ju du som dominerar i Klassen.. men jag kan inte sätta ett så högt betyg på det muntliga, du måste lämna in dina arbeten också..
så aa! Lisa har ganska så mkt skit den här veckan o göra... några prov , o typ fyra aerbeten som ska in.. har Lisa börjat? haha Nej.. som vanligt!
måste fan skärpa mig..

Ohhh! har mina naglar att se fram emot på torsdag iallafall :)
o Julbordet på lördag.. julkalaset ska med bli mysigt på söndag :) ska köpa en jättesöt klänning då har jag bestämt mig för.. ja men annars e Lisa ekonomisk
fan va bloggar e sura by the way!

vill till min Baby nu... kan inte två veckor bara löpa förbi eller?
skulle ju sola idag me.. men pallade inte..  måste imon.. kan göra de på min håltimma som e typ i tre timmar.. ska fan lägga mig hos martin då!

eller så köper jag en massa julklappar imon? ...hell no!

min mysigaste anna va här igår iallafall.. o söt ungen hade bakat en jättegod kaka! vad skulle jag ta mig till utan min schanna? hon e världens bästa vän...
vi vet iallafall hur vänner ska vara :)

lika bra o vara tyst tror jag... men eyy.. 

SIMON! jag blir galen!! fan va avis jag blir på saris.. bara för att hon kan vara superkär i någon som bor innanför jkpgs väggar.. 
jaja.. två veckor går väl fort.. Naat!

Ciao! ska fan sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback