22 Dec

Lördag, fan va jobbigt de känns med att de e julafton om bara två dagar...
e asstressad.. o de hjälper ju inte att ja e så bakfull så jag inte ens klätt på mig än för min tripp på IKEA,,
Bajs! orkar verkligen inte.. men måste tyvärr...

Igår va lätt de roligaste på länge! satt här hos martin först..
jag, anna, stefan, martin och emil.. anna o jag stod för taccos..
mys.. sen bar de av till centrum.. så kul som ja hade med tamba igår vet jag inte när sen sist..
Dansgolvet va crazy :) fan va grymma vi va!
o vart man än gick va de händer överallt.. en kille va ja på väg o ge en feting.. haha!
men sjukt kul va de,,
på hemvägen dumpade emil mej för efterfest.. martin va inte hemma när ja kom fast han sa att han va de..
så blev att ja pratade med simon i 2 ½ h... galet samtal :)
längtar så tills ja får pussa på honom igen!!
mitt sms va värst! hur fan lyckas jag varje gång?
fast den här gången hade jag inte raderat de jag skrivit.. fy fan va ja skämmer ut mig!haha!
har suttit o tittat på emils bilder sen i somras.. hittade massa ölandsbilder.. den på mig o camilla i tältet va fräscht! hahaha! fan va kul de va ändå.. längtar tillbaka jättemkt... fast de va skit överallt... o blött.. men gud va kul de va:)
vill ha dom bilderna!!

nä nu ska jag klä på mig o ila iväg tror ja..
fan!

FÄTTA!
Tamba e sjukt grym!! bara så ni vet ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! den bilden skulle jag allt vilja se =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback