19/12

tjaaa!
ska snart till bussen typ, ska på avlutning vid halv två..
snacka om min big size frånvaro.. haha!
utgång ikväll då kanske med några goingar i klassen.. egenligen har ju inte min ekonomi råd till detta..
men jag e sugen som attan ändå.
har inte varit ute på riktigt på väldigt länge.. får se...
oj vilka stora paket jag har hittat minsann som e till mig i mammis o pappis sovrum :) höhö!
har verkligen inte en aning om vad jag kommer få i jul.. första gången på typ flera år som jag inte önskat mej något..
ska julstäda idag med..
mamma ligger i sängen o e bakisfyllis..
hon hade tydligen inte en aning om att de va en hel flaska glögg med 21% hon drack upp igår till julpyntningen.. haha! gerdie :)

ska bli kul o se hur simon reagerar på mitt superbra sms jag skickade inatt :)

va hos henrik igår kväll o hjälpte till med väven och måla.. vi har rätt kul ihop vi :) Han e Bäst!
så de blev visst både pizza och hamburgare igår..
jaja, nyårslöftet är inte än ;)

nä borsta tänderna o sen iväg!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback