solen? uhft!

ja godmorgon får jag väl säga! är på bra humör o inte alls sådär jätteseg.. kan bero på att jag vet att jag ska tröstshoppa en massa idag.. kosta vad de kosta vill!
sen får jag väl vänta med kirurgin en månad extra eller två.. gör inget!
o sen kan de bero på att jag somnade tidigt igår.. låg helt ensam o tittade på tv!?
men de dög faktiskt.. kan vara rätt skönt o vara helt ensam med.. tror de flesta behöver de :)
ja, ska väl storstäda das lägenhet idag med! mami o pappi kommer hem från halmstad o deras nästan tre veckors långa semester..  ska väl blli lite skönt o ha dom hemma iallafall.. :)
va faktiskt nerre i halmstad i två dagar nere hos mamma o pappa med henrik, malin o barnen.. huer underbart mysigt o soligt o varmt som helst! :) de e livet o ligga på en solig strand.. o inte bry sej om någonting.. bara känna lukten av havssalt o tång.. ja jag kanske låter lite patetisk! but, what the häck!? nje, om jag skulle ta o sätta på lite kaffe någon gång så jag kommer igång med lägenheten..

jag hade tvångsdrömmar inatt om utgång.. om hela den här dagen faktiskt! de blirgaranterat utgång för mej ikväll! någon som vill göra mej sällskap?

ne.. Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback