So damn fine

godmorgon får jag väl säga?
kul att jag somnade när jag la i mit revaxör i örat innan.. japp ni hörde.. revaxööör! Lisa har fått en öronpropp.. halvt döv skulle jag vilja säga.. men ska snart vara borta :)
de kändes lite bättre idag än igår..
särskilt när mamma masserar mig o kramar mina händer ! asskönt!
så.. vad gör jag med mitt liv? jo ikväll ska jag föra över lite pengar till min räntefond, så de är ur världen..
imorgon ska jag ringa erik om min referens, sen e de bara att ta upp jakten på ett jobb!
kan jag snälla få ta o bli kry snart eller? har ju haft ont i halsen o förkyld i en vecka nu.. bajs!

skoldagen började med en genomgång på idrotten.. galet skönt, sen blev de visst en håltimma på 3½ h.. så jag o anna kilade ner till claras o åt lite frukost.. sen trippade vi iväg till apoteket, o sist men inte minst gick vi och åt lunch på china palace efter de... o hur fint e inte de? e de inte fint som snus?! :)
kunde inte andas sen.. men de e inget nytt att jag gör så..
hon e rätt toppen hon den där Lekander ändå :)

nä.. om jag ska gå ut till mina varma mackor mamma har gjort för att sedan gå ut på en timmes promenad? låter aaasbra!
kom hiiiit! du e rätt söt , fast du skickade världns pinsammaste sms igår kväll ;)

just de! måste ringa min tambakunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback