I've never been this far away from home

haha lily allen ! fint som snus...
cause it don't matter to me...Oh my God!

ja, att inte säga att skoldagen o alla ansikten sög riktigt hårt vore att förneka.. Bläk!
jävligt rolig o skön planering.. ändå.. egentligen.. men vilken lättnad att ha pratat med roffe idag.. han e rätt fin han.. haha.. typ som pappan i "vi hade iallafall tur med vädret" dom inte bara låter likadant.. dom e lika varandra utåt också..  :)
ne men om de här bytet går igenom nu så e jag äckligt tacksam.. mina bröder kommer typ slå mej! men vad gör man när nåt verkligen känns galet fel?
evelina kommer verkligen slå mej om hon får veta..
hur ska jag göra med min resa? ska jag bege mej imon.. efter lite shopping.. hårsalongen.. de kommer sitta sååå nice!

inspark för ettorna imon.. hur fan ska de gå? aja de ska la duga...
mm.. e sjuk med..febr igårkväll.. ganska hög.. men sånt trams har jag verkligen inte tid med.. så för att mammi inte ska hålla på och oja sej ska jag o martin åka till willys o handla lite..

japp! sen ska jag ringa och informera henke o lite..
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback