It ain't over

this sucks!
oskarshamn var otroligt bra och mysigt! vill inget hellre än tillbaka..
fly de här jävla stället o bara leva bra ist.
skolhelvete! va över nu!
fast skolan va oväntat bra idag tom.  kan vara för att jag lyckades göra annas hår så bra och att hon blekte min utväxt och la i lila.. som sara sa.."nu e du Lisa igen" hmm?
hon har helt och hållet rätt... de här e jag nu.. just jag i min mörkaste period känns de som..
skönt att jag tänker supa mej asfull o dansa skiten av mej i helgen då! fjortis de lät.. men va faaaan?!
oskarshamn! ta mej tillbaka nu då! till stockholmsberget.. kan ha varit de mysigaste (och kallaste) i mitt liv :)

ska jag ta tag i mitt liv o söka jobb nu då? ist för att leva på min mamma... Suck!

rensat tankarna på en promenad i mörkret på en timme precis.. inte för att de hjälpte ett skit när kjag kom hem..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback