datum?

kan vara så att jag inte håller koll på dagarna heller.. har ingen aning om vilket datum de e ens.. vet bara att de e fredag ;) o vad gör lisa alltid på en fredag? jo hon ringer anna o tvingar med henne ut ! yesbox!
så ska väl snart dra in till systemet med martin..
har varit borta hos min andra kära bror today också.. har hjälpt till med att sätta upp partytältet inför morgondagens kräftskiva.. men gick de? nae, försökte i drygt tre timmar men de blåste för mkt.. haha! de blåste iväg.. o liam höll på att flyga iväg med de.. galet kul!

I onsdags va de världens mysigaste hemmakväll med martin, mammi o pappi.. :) mamma gjorde världens godaste hamburgare.. jag stod för godiset o sen va de ju dödligt vapen tre.. oslagbart! haha!
sen åkte ja o martin hem till honom på torpa.. sov där.. sen ringde anna dagen efter.. o alla åkte till massa möbelställen.. tur för martin att vi kunde hjälpa till o tvinga på honom lite grejer ;) nu börjar de tom se bra ut hemma hos honom!
bilfärden hem va bäst.. då jag gjorde annas bröst mkt plattare..
o jo! , martins fika "bröd" de va rätt kul de också.. "chopp chopp! de tänker inte jag äta små barn! chopp chopp" haha!

o sen va de ju en tur till Ryhov där på kvällen också.. henrik fick superlim i ögat.. va ganska hysterisk eftersom han e halvt blind på de andra.. tur att han då har en lillasyster som mig som vet hur han ska göra... ( eftersom jag e lite erfaren när de kommer till att få deo i ögat .. som vi egenligen inte behöver prata om ) sen ringde jag läkaren o de va bara att åka upp lite akut sådär.. jag o martin mös med varsin kaffe i väntrummet iallafall.. sen åkte vi hem o jag sov..  galen dag :)

nä! om jag ska ta mej i kragen.. packa ihop lite saker o pusha på mattäo borta hos henke.. så man slipper stressa som varje jävla utgång.. haha!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback