confused

ja de va väl en ganska meningslös dag ida med?
va borta & tittade på Liams fotbollsträning med saga o henrik..
käkade lite pankakor när vi kom hem.. camilla kom bort en sväng o tjatade, sen kom ellen.. o nu har båda åkt hem..  så vad gör jag? jo jag ska lägga mej o sova så morgondagen kommer.. ska till stan en sväng då iallafall.. kan ju hoppas på att de kommer att kännas bättre då..
har haft så otroligt tråkigt att jag har fixat om mig till marilyn monroe.. o då måste man ha sinnessurt om jag får säga de själv!

hade lite ångest .. eller ganska mkt efter lördagen med.. otroligt kul.. tills jag blev snefull.. men allt e lugnt nu.. pratade med malin.. så de e okej.. gott!
o nu ahr jag ångest för skolan.. hur fan ska ja göra? var ju säker.. fast jag var osäker med.. jag byter tanke varje gång jag tänker på de.. så.. nästa gång jag tänker på de kan jag väl bara sluta tänka så jag kan avgöra vad som blir bäst någon gång..
en sak e klar iallafall..
skolan duger verkligen inte i suget!
fuck!

kom o värm mej inatt...
det är inte du.. det är det!

anna, du e bäst.. i hela min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback