Brainstorm

ojojoj! Lisa har gjort något emot hennes principer.. jag har varit ute o sprungit! tro de eller ej.. men va ute o sprang i cirkus 30 min. skönt såhär efteråt.. o blött! men de e inte så bra o springa när man bär på en förkylning.. stannade typ tre ggr o spydde... nice!
Sovmorgon imon! underbart! lägger jag mig nu kan jag sova i drygt 10 h.. yeah!
de här med depression annars e ett faktum..  längtar till en riktigt fin och solig höstdag med orangea löv o frisk luft.. en pojkvän skulle ju inte heller sitta helt fel i den bilden... suck! jag kommer sluta som mattäo.. lisa.. den eviga tonåringen.. haha!
aja.. kalas för mina små bröder på lördag... :)
dom fyller ju hela 26 imon dom kära små.. (men de ska vi inte prata högt om för martin, han blir som mamma då!)
nää... nu ska jag banne mej hitta på nåt o se fram emot :) jäla skit ångest..!
frågan e vad..?!
nä.. pissa o gå och lägga sig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback