Tuesday

O lisa har så J*vla ont i fötterna, fel skor? JAAA!
lycklig nu :) martin ringde o sa att hans chef skulle ringa mej imon om sommarjobb!
då har jag verkligen inga problem o tänka på överhuvudtaget! Kanoners som lisa annars skulle säga ;)
kan inte beskriva hur glad jag ÄR! haha! mm martin e Bäst!

fattar inte hur jag kunde vara så trött imorse o försova mej?
jag somnade igår vid sex på kvällen , vaknade när saga pussade mej på kinden och bäddade om mej med en filt.
gullunge!
sen när pappa hade tjatat på mej i hundra år, så hade jag lyckats komma så långt att jag hade fötterna på golvet, men tyvärr så ahde jag ju somnat om igen med en helt förvriden kropp.. haha! lame*
meeen , what the heck! that's me ;)

klippt Smho eller vad dom heter från idas skola idag, gud va kul de va :) så himla tacksamma ! tänk om alla kunder kunde vara så? :) hon blev supernöjd!

Fin start på veckan när evelina gör mitt hår på morgonen igår :) blev superbra med slingorna emellan o allt :) sen skulle jag göra henne ljusare, lyckades väl rätt bra där med , ska bara lägga i lite folieslingor på henne imon :) o inpackning kör vi på ! sen till sommaren tänker jag lägga i 11 AA och 5 RV. ( 11AA=ljusfärg som skiftar i rosa, 5 RV= rödviolett..) 11AA:n i hela håret på min helblondering och en slinga  5RV.. Lääängtar, kommer kännas konstigt med kort o helrosa hår bara.. haha!

O vem stöter inte på FLP då? eller, idag va de bara LP.
haha, nu har hon skrämt både mej o anna .. galet!


nu ska jag äta med papi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback