standing strong together

min helg har varit suvve! väldigt enkelt talat..
den har varit sjukt bra...
fast min handled e fuckad.. låg o rensade ogräs med henrik igår i fem timmar.. jesus! sen tränade jag..med camäl! nice, nice faan! sen har jag stått upp sen nio i morse på hårfixarna.. fan vad trött jag e! stylat o städat o svarat i telefon.. de tar på krafterna.. men kul e de!

Min martin kommer hem inatt eller ikväll :D jag saknar honom sååååååå fruktansvärt mkt!
o som han beskivit resan måste jag med göra en sån! krokodiler, giftormar, hajar,delfiner, fiskar o otrliga forsränningar o djunglar o berg.. jag vill med! :) ska ta dykar kort till nästa sommar.. ska ¨få med den andra brodern med!

älsklingslåt!
you are a man, you wanna be my lover
don't break my heart ,cause i don want another nooo..
asdunka ju!

nä om jag ska nana snart? jaaa! träna sönder imon!
lisa har förlorat två cm i midja hittils, fast ska titta immmon gen.. o gått ner lite över två kilo.. ska jag med kolla imon :) fy fan va snygg jag kommer bli! haha! nä ..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback