Should I ?

Godmorgon gott folk :)
vaknade för en halvtimma sen, har hunnit med min proteindrink o en kopp kaffe.. ska sart sätta på fit for strip !
haha.. innan frukost..
fast egentligen ska jag ju faktiskt ta o ringa alla fyllekajjor som ringde o störde min goda sömn inatt! de e ju egentligen inte mer än rättvist o ringa o väcka er nu,.. haha!
o jag ser för himla suddigt ! men jag kan meddela att de inte gör ont i ögat längre.. däremot e de väldigt suddigt o torrt! haha, hur fasen lyckas man få deo! i ögat?
precis när man e taggad, kommer ut från duschen.. ska ta deo.. o vad händer? jo Lisa skakar den ju självklart av gammal vana o , Vips! där flög en klick rätt upp i ögat...
pappa fick komma o hämta mej.. o mamma ringde till akuten! haha.. galet vad ont de gjorde! trodde jag skulle skära ut mitt öga där ett tag..
lite jobbigt med ett rött öga som man knappt ser på.. men de bir nog bättre under dagen :) o jag ska alltid lyckas med de omöjliga! haha!

jahopp, klippa o färga mammi idag.. o annas syster o hennes mamma :)
nä nu ska jag ut o ta ett Blååosch, som min kära tyska granne -som bara vägde 35 kg när han va 22 o kom till sverige säger...

ciao, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback