Kanoners!

O vad Glad jag bliiiir! nu ringde erik på martins jobb o garanterade mej jobb :)!!!
va ju lite struligt igår med B körkort o O truckkortet.. men hann hade fått lite fel information, så nu kan lisa köra truck för glatta livet!
yes!

engelska provet gick bra idag med :).. o dom sista lektionerna inställda.. haha underbara torsdag liksom!
utgång imon med.. allt löser sej ... har nog aldrig gått så ra förmej som de gör nu ! gatt e de!
fast ville ju så gäran på the sounds i hultsfred ikväll.. men men.. vad gör man? kan la bli en kul sthlms resa imon iallafall :)
ska ner til alla i hultet snart iallafall..

ska luncha med martin o rollon vid ett på pallas atena. gutt.. sen ska jag klippa dom små liven.. haha!
(jag har fått martin o använda anskiktscremé o ögon cremé)

Mina bröder e dom bästaste i hela vääärlden!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback