Jag undrar jag...

jag börjar ju bli riktigt hajj på de här med att gå upp tidigt o ut o gå.. skönt!
va ute o gick vid fem igår morse.. galet!
o nu har jag o camäl varit ute o gått..
käkat lite o tagit min drink! kanoners som lisa annars skulle säga!

ja lisa tappade viss busskortet igår med, sådär himla kul..
men va ute o gick runt munksjön o de va sjukt skönt.. förutom kramperna i vaderna.. haha!
idag lär de ju inte bli fullt så varmt..

Operation dagsverke today! dags o rensa ogräs.. Yeah!

Eko hallen snart med.. haha! de kan bli kul?!

mm, allvarligt talat.. inget illa menat egentligen, men kära älskade du..
vad håller du på med? vad är det du inte förstår eller klarar av?
jag tänker inte sitta o lyssna på allt, t.o.m jag själv mår dåligt av de..
ena stunden e de si, andra e de så.. tro sjutton att man bryr sig! o de gör så jävla ont, så jävla ont o se den här förvandlingen.. o för de hatar jag honom!
hoppas du förstår att du ödslar tid, jag hoppas iallfall att du kommer inse de..
De e inte värt 5 minuter av lycka..
okej, här slutar jag bry mej! jag förstår inte att du orkar.. när jag måste stå o titta på o inte ens Jag mår bra av de..
jag vill inte se dej bli sån här!
Älsk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback