Bring it on

Godmorgon !
ska strax göra mej iordning för skolan, känenr att jag behöver duscha ganska rejält nu med..
haha, har varit uppe sen halv åtta.. har varit ute o gåt med Camäl och sen styrketräning i en timme.. fi fann!
Lisa e på G!  Beach 07!
fast fattar inte hur jag ska kunna hinna med min träning dom kommande två veckorna..
Apu:n börjar 9-6 varje dag.. mste ta bussen runt åtta, o sen kommer jag inte komma hem föörens vid sju på kvällarna..
o då ska jag ställa mej o göra mat till nästa dag.. o träna.. o hinna sova.. upp på morgonen o träna igen..
fattar inte hur jag ska orka.. men Hey! Lisa ska väl klara de mesta :)

hopp, ska färga Idas mammas hår idag o klippa de..
nervööös.. haha! men de kommer gå bra, lika bra att vänja sej vid att göra främmande människors hår.. de e ju mitt framtida yrke :)
sola efter skolan sen med?.. aa jag tror minsann de..

nä nu tänker jag inte sitta här o lukta svett något mer!
ha en bra dag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback