Söndag!

o där va nästan den helgen över....
hur kul e de inte att de första engelska ordet liam ville lära sej va bajs.. ?

ja vad gör man? ska fixa lite med skrivaren efter jag duschat hade jag tänkt mej..

vad hände igår? hahaha! ingentiiing! nä men de va riktigt dåligt faktiskt , så jag o ogadigu begav oss till evergreen o beställde en milano , med extra mkt lök :) lök e ju livet!

firade pappi igår , för idag.. ingen annan kunde idag , men de blev att jag o henke gjorde en tårta , handlade lite på coop o systemet.. o städade hos oss.. haha.. när han inte städar hemma , städar han hos andra.. :)
Martin ringde igår efter att jag lagt mej i sängen.. Henrik sa att de va tur att jag va hemma så han slapp oroa sig för mej.. herregud va full han vaaaaa! inte allt för ofta han e ute... o i bakgrunden säger martin att han ska lägga på.. o henke försöker förklara att martin inte har lika starka syskon känslor som han har, för han har ju barn.. så han ser mej som sitt barn.. ehh va? haha!

Martin gillar Bimbobrudar (enligt Henrik)
martin sov iiiinte hos stefan inatt , för han kom hem imorse.. haha!

if I could collect all the tears you made me cry ,
I would Drown you in them....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback