Ijustgonnaletitout

ojojoj, lisa bakar bröd.. evelina kollade om jag hade feber idag.. men vadå , de e väl inget fel på att vara lite husmorlig då o då? :)

väntar på att jag o martin ska åka o sola.. kan faktiskt behövas , ganska rejält om jag ska vara helt ärligt..
måste ha Batterier.. NU! fast får vänta på maritn så vi kan hansla de snart..
Henrik kommer hit, o äter.. haha! sen skulle han hämta baren på dagis nu.. hade följt med.. om inte mitt lantbörd varit i ugnen..
måste träna min rygg idag känner jag.. börjar få lite halvt ont igen jaa.. men de e bara till o följa jens ryggövningar..

måste köpa ny lila färg från salongen.. kan ju inte gå runt med utvättad lila heller.. usch o fuuu!

varför ska jag tänka på de här nu för då? klart att de kommer , ibland.... fast nu börjar de bli lite väl ofta tycker jag. önskar att de aldrig hade hänt.. då hade jag inte behövt göra pest eller kolera.. som malin sa. men men..

Nothing is for real , and you know it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback