IHateeverythingAboutYou

jag Älskar Three days grace!

lediga imon , jätteskönt! ska in till stan med Pappi o handla julklapp till martin , kamera :)
ett nytt linne eller nåt imon med kanske? jo då !
martin färgade om mitt hår igår med lila , jag har ju lärt upp honom riktigt bra ;) haha! nä men helnöjd!
jag kommer ha världens träningsvärk i mina biceps imon.. galet vad stel jag känner mej redan.. måste väl sträcka på mej lite till.. haha!

mangebange kommer ju imon! underbart vad skönt de ska bli.. saknat honom så..! o alla mina andra ishultspojkar som jag får träffa veckan innan jul då jag åker till magnus..

Imon e de första avsnittet på julkalendern , måste ställa klockan . så tänker jag tvinga Martin att titta med mej när han kommer hem från jobbet imon bitti.. O mina kalendrar :D mamma e bäst! jag kommer alrig sluta med min snögubbspaketskalender! :)

Every time we lie awake  After every hit we take  Every feeling that I get  But I haven't missed you yet   Every roommate kept awake  By every sigh and scream we make  All the feelings that I get  But I still don't miss you yet  Only when I stop to think about it   I hate everything about you  Why do I love you I hate everything about you  Why do I love you   Only when I stop to think about you, I know  Only when you stop to think about me, do you know   I hate everything about you  Why do I love you  You hate everything about me  Why do you love me   I hate  You hate  I hate  You love me   I hate everything about you  Why do I love you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback