I can't Belive

kan verkligen inte lyfta armarna nu efter gymmet.. haha! stefan e kung! hur rolig e han inte då? :) nä men resultat börjar te sig.. lite där bakom , kan man skymta magrutor.. ojjo! jag håller på min diet o träning nu banne mej :D

skola idag , har fått läxa , wow! haha.. tills på torsdag och tisdag.. 
viveka kan vara otäck , en engelska lärare som luktar ruttet kött i munnen.. var väldigt nära på kväljningar idag, herregud! andas lagom på mej tack!

o eve BooBoo ska på balen med Basse... haha vilka bekymmer hon har, med klännigen.. tvej!

snart så , snart så e de helg igen , förutom att de e öppet hus! MEN de kan väl bli kul, inte..!

nä fy vad trött jag ät.. o imorgon ska jag ligga i shamponeringen o bli masserad o stylad av anton :) hur fint som helst.. ! med tanke på min fina sovmorgon imon med!

How I wasted my life? it's over for me..for you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback