how I wanted

hemkommen från ett stenhårt gympass med martin os tefan nu då.. fan vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon :/ haha!

solat lite idag , städat lite o klippt i skolan.. sakerna från keune kom idag :)

Men Kul att man får reda på att martin tänker göra soldattjänst eller arbeta som sjukvårdare utomlands i ett halvår nästa år.. där det är krig, han sa att de är riskfyllt, men att han skulle vilja testa på de.. tänk om e skulle hända honom nåt i dessa jävla skitländer säger jag bara... vad ska jag göra utan min bror i ett halvår? gå o oroa sig så inget händer honom där nere.. varför kom han på dessa tankar för.. han sa att sista dagen för anmälan va igår, så han ska söka om ett halvår .. först ska han dyka bland hajar i borneo i april o vara borta en månad.. då ska man behöva vara orolig.. o sen ska han till ett land där dom krigar o det är oroligt.. men varför? jag säger ju de, jag kommer gå under... för vad är jag utan mina bröder`? ingenting! verkligen ingenting! jävla martin!

nä dags o gå o lägga sej  har engelska tills imon.. men de gör jag på tjugo minuters rasten.. haha!

would you've been an little angel , or an angel of sin?
what I thought was a dream.. was as real as it seemed.
fan!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback