DaaiiimnWoman!

jävla permanentrullning! haha! fan fått några utbrott idag jaaaa! meen de ska nog gå bra till slut.. de närmar sej..

jag har lagat mat till mej o martin idag , inte för att han äter nåt typ.. kött o proteindrinkar.. KUL för honom! men jag gjorde värsta salladen till.. jag lyckades faktiskt göra goda biffar utav nötkött.. haha! sånna dära Äggbullar gjorde jag med.. tacka kroatien för de ;) sen har jag städat lite idag , sen när jag skulle äta tre timmar senare igen , ville jag inte ha en äcklig frukt mer, så jag gjorde grahams scones... o hur fina va inte dom då? jo fråga martin , mamma och pappa om de :)

jag älskar min pappa... hade lite kvalitetstid han o jag igår.. handlade lite.. o satt o snackade skit i bilen.. sen e ju pappa ganska bra på att snacka om folks utseende med.. haha! komentator nr.1..

eeehm , ja så va jag juu hos malin o henke nu me..
usch, dom måste avliva Emil.. han som e så go.. lille katten..

Emil (den store) ska ringa o anmäla den äckliga djurplågaren mitt emot.. hur fan kan man aldrig ta in sin hund? aldrig gå ut med den och låte den yla på de sättet?

Magnus kommer den 1,2,3 december :) då ska vi bada , gå på bio o flumma ruuuunt :) fy vad jag har saknat honom!

nä men imon ska jag o martin uträtta lite ärenden , och sola.. sen ska han Banne mej dammsuga med! har han inte gjort sen han flyttade tillbaka in ju.. haha! stackars mamma..  söt hon e förresten.. vad ligger inte på köksbordet nu när jag kom hem? min favvodaimchokladkaka.. för den kunde lilla lisa behöva...tyckte hon.. de gör inget om hon syndar lite ikväll.. tyckte hon.. jag KAN verkligen inte ta den.. för då e om här veckorna i spillo.. haha.. men jag e van vid alla dessa grönsaker o linser o äckelgröööööt nu!


spinning på sense imon! , fårse hur många sekunder lisa orkar dååå.. kan inte bli allt för många.. haha!


var nära gråten på bussen idag... ibland , ibland så känns det riktigt hårt..
mitt 16*
I remember.. I Do I do I Do..
förlåt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback