allwayswillBe

hemkommen från filmttajm med ralle nu :) Big trouble in little china säger jag bra :P haha! kurt russel e en guud! yeah!

i fredas va de mys med henke o malin o barnen igen , hamburgertallrik o godis.. vaknar av att henrik o emil skrattar o frågar varför jag kollar på porr , kan väl inte jag hjälpa att henke inte stängde av tv 1000 kanalen när jag va skittrött.. haha! sen så somnar jag om o vaknar av att någon stoppar om mej med täcke o allt, fick reda på att de va emil dagem efter.. han tyckte att de såg kallt ut på soffan så han hämtade sitt täcke.. generöst :). sen vaknar ju ju ungarna på natten , liam går intill malin.. henrik vaknar två timmar senare när han gått in till saga.. då han ligger på hennes hårda golv.. haha!

sen så åkte jag till anna på lördagen , martin o jag åt på max.. när jag kommer till anna lagar hon mat åt mej :) kollade på she's a man.. haha.. han kan ju vara sjuuukt snygg! fan också !
åkte hem vid två idag..

sen kom ja hem , åt och vände lika snabbt.. gick till henrik o målade i källaren , fikade lite o snackade en massa skit med alla.. haha!

o sen gick jag bort till gymmet , hämtade nyckeln av martin och sen gick jag o ralle hem till leif o nina..  va ett tag sen jag va hemma hos holm.. haha!

o nu ska jag väl nana, denna helgen har gått lika fort som den alltid brukar göra.. fan! visserligen går vardagarna med fort.. snart e de ju jul :)

vill verkligen åka till krotien över nyår.. .. fuuu vad kul de skulle vara.. men tror inte att mami går med på det nej..

jag hatar verkligen det här , har försökt att undvika dej hela helgen.. eller ni... orkar inte prata om de.. för du förstår inte alls.. aldrig faktiskt.. du lovar o lovar.. sen så e du på ruta ett igen.. jag har iallafall bättrat på mej o förändrat mej.. du försöker inte ens!

magnus kommer snart :) sen veckan innan jul e de jag som åker till honom..vadå Älska hela hans familj? :)

ooaasmuss: I been looking for freedom ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback