Torsdag :)

Hahaha , hemkommen från Liams Gympa.. mm Lisa fick dansa honkitonki med mora träsk..
stod i ring med barnen.. Liam ville att jag skulle vara med.. alla föräldrar stod ijämte..
jag skämdes allt lite i början. men sen blev det riktigt roligt ! särskilt när vi lekte inte nudda mark..
svinga i lianen va roligast ! sen kan jag vara stolt över att jag va den som va bäst på att göra kullebyttor.
Hahaha!

Lördag tack! ohhh Frisöööör ! underbart!

igår kan vara den hemskaste kvällen i mitt liv.. nä de va den inte.. men väldigt nära,
mina ögon såg ut som slagpåsar imorse..
vaknade av att mamma satt på min säng o pussade mej på kinden o höll min hand o hade gjort frukost..
hoppas att hon förstår hur jag känner nu bara.. O de tror jag att hon gör..
försökte att ringa dej igår.. men du sov .fick nöja mej med ditt iq svar innan jag skulle lägga mej,
saknar dej.. vill alltid ha dej hos mej.. men så är det inte.. vill.. o hoppas att de blir!

antagen på frisör nu med ! hur underbart e inte de då? en sån sten lättade.. haha!

nä.. om man ska ta tag i sitt liv o städa sitt rum för en gångs skull? de börjar bli naaaaastyy!

Älskar dej mamma. fast vi båda kan vara dumma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback