Tisdag Kväll

Härligt med en dusch nu.. skollade nog sönder mej , jag gillar inte ens att duscha varmt! haha!
usch.. för en gångs skull tvekar jag på vad jag ska göra med håret på lördag.. jag som ville spara de långt nu o låta de vila.. nä då ska jag färga om de ännu en gång,, vad kan de vara? jag måste ha haft minst 20 olkia färger o frisyrer under ett år nu.. aja.. men de får väl bli de som jag o malin kom överens om .. haha.. lite roligt ska de faktiskt bli , de enda jag e lite orolig för är klippningen, men färgen blir iallafall kall.. försöka få över de varma.. o sen ska jag ha magma i håret.. jag ska ha rosalila! haha de kan bli tufft.. jessica har ju kopparoranget till sitt lila.. jag skulle ha bett mailn säga till nån av sina arbetskamrater att ha mej som hårmodell i onsdags.. jag gav ju bort jessica tll malin.. haha.. men jag va för feg..
lördag nästa tack :) 
nä om man ska städa lite nu då  gå ut en sväng kanske *



hejsan hoppsan!

Du, Tycker om dej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback