Söndag!

Jag blir knäpp Knäpp Knäpp! dampar på min bror lite för mig själv medans han ligger och sover.. haha! Varför ska man ta saker utan att fråga?. Men de e bara för honom att åka iväg med bilen o skaffa de han tog.. haha! så de så!

Usch och fyyy! vad folk de va på friskis igår ! o jag som har blivit folkskygg.. haha! de e inte lätt..
men de va väl roligt.. testade mej bara omkring lite.. de e på måndag allvaret börjar :)

en sak jag inte riktigt förstår.. Vadå, ska vi låtsas om som vi inte ens känner varandra längre? så vill man väl inte ha de..? inte jag iallafall.. bara passerar varandra.. Ohh!
de e rätt konstigt.. en person som har varit allt från min vardag till min längtan , ska den personen bara suddas ut? nänänä.. de går inte.. låtsas som om dom här månaderna har existerat utan dej? nä,, då har allt bara varit..kan inte ens beskriva de..

ja.. jag väntar fortfarande på att min bror ska vakna.. eller att min andra ska kunna vara nårbar!

ringa lelle nu kanske.. o jessica den lilla grisen e i norrköping nu! fuskis! men jag träffade Marcus iallafall.. riktigt trevlig ! haha va dum jag kände mej efteråt.. jag sa bara hej då.. inget mera.. men de kändes ju som att jag skulle typ träffa honom idag igen.. men de e väl lite omöjligt, med tanke på att han bor i norrköping o jobbar kkors o tvärs över hela landet jämt! haha! nä nu väcker jag honom..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback