Söndag!

mm söndag va de , o jag e sjukt trött!  mm och sjuk! härligt Lisa.. tacka martin för de.. hehe..
o jag o jessica har ett arbete att utföra i skolan i morgon! jo men de löser sej.. får väl gå dit sjuk o åka hem igen *
hade mysigt pys med anna igår.. va uppe till halv fyra på morgonen o snackade en massa skit.. mest om oss själva o Kroatien förra året.. O ta med Mej Diiiii! underbara värme.. härligt att man försvinner nästan tre veckor två, dagar efter skolavslutningen då ! haha.. underbart!
melodifestival.. joo jag hade en del roliga kommentarer.. särskilt om Kikki.. haha! jo man kan väl säga att carolas evighet va den som skulle ha vunnit, vilket den gjorde,, ja struntar i vad alla säger! Roger Pontare va visst Bäst! hahaha!
i fredas... jo då tappade jag min mobil.. jag e arg! haha..
va på lagfest med pappas pojkar* hehe.. jo då.. va hemma efter tre.. jeeekla bök med taxi! hehe..
o så va jag hos lelle en sväng idag.. de va längesen de.. haha.. men de blir väl så när man skaffar pojkvän.. haha ellen ellen.. sötnöt*
Jo, O johan stoltserade med sin bil jaaa.. haha.. men de blev bra..
väntar on das phone..
nä nu ska jag sova.. o bli av med alla baskeluskerna.. haha. Tarzan , DEN e Sötnöt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback