Nu e de söndag

Hahah e jag kokko eller? de va ju lörda igår ju! haha! aja.
jag kan ju ha sjukt ont o inte kan röra mej sen igår..heeelt blå o mörbultad som man bara kan bli..
jäkla oskar som kastar in mej i brottar högen igen.. men Lisa inte kan du väl ge upp nu.. jooo..
men de slutade med att jag dampade o fick övertag över malle o micky.. haha.. men gå.. kan jag knappt..
va hos anna o drack lite först.. o sen åkte vi till micky.. fy vad jag älskar dom personerna! va ju så längesen man träffade dom.. jag har nog inte träffat malle på ett halvår.. o han träffade jag varje dag innan.. sjukt fina människor ! sen slutade kvällen med att jag o micky gjorde pasta med bearneisesås o bacon o paprika.. de va huuur fint som helst ! satt o tjatade till halv fyra innan vi gick o la oss... pratde en massa barndomsminnen .. oo va ja längtar tillbaka till lekis och sexan ! hade ju så sjukt roligt..
sen ahr jag sovit på ungefär 30 centimeters bredd.. de o trillade nästan ur sängen ett par ggr..
men jag hade hur trevligt som helst igår.. med alla mina gamla goingar haha!
fattar inte hur jag ska kunna träna imon när jag knappt kan gå! hehe...
annars har jag sovit.. vaknade nyss.. sen va ja på stan med pappa o henrik.. kollade på den nya peugon (hur de nu stavas) som henke ska köpa till sommaren . hur fin e inte den då? .. sen har jag hittat min bil som jag ska köpa när jag får mitt körkort.. en cab.. mkt fiin.. pappa ska hjälpa mej! men så farligt dyr va den inte .. 175 000.. den e min ! haha
nä.. nu ska jag städa.. som jag alltid gör känns de som.. men de e för att de blir stökigt lika fort..
o så ska jag ringa jessica nu.. hoppas hon har haft de bra i norrköping i helgen ! saknar dej. underbara unge!

de här kan bli ganska jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback