Måndag !

Jo de e tydligen roligt att prata i den här stan , men de sssiiiter jag i !
alla e dumma i huvudet ändå! Så säg o gör va ni vill..
hemkommern från ett tränings pass på friskis med ! härligt!
Men de pinsamaste jag gjort på länge , var att kliva rätt in i Herrarnas omklädningsrum på friskis..
 Hahaha! inte tänkte väl jag på att dom bytt omklädningsrum.
de första man ser är en rynkig vit gammal rumpa , mmm Yummie ;)
haha nä usch.. kul att gubbarna skrattade åt mej då!
o så stötte jag på johan .. körde lite biceps.. mmm..gjorde vi. 

O imon eller på onsdag kommer mitt Loose It! vaddå underbart?
o vecka femton åker jag till magnus, De ska bli kul! få komma bort lite.. :)
Jag älskar hans familj! hans mamma e grymmast. utan tvekan !
önskar att de vore sommar bara , så man kunde bada i deras sjö.
nä nu ska ja ner o låsa ytterdörren o lägga mej o nana..

Godnatt Ditt träsktroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback