måndag

Jahopp då var de måndag igen.. o jag vill träna.. men ack, de går inte.. för lisa har en spricka i vänster revben sen i lördags, de har vi micky, malle och oskar att tacka för ;) haha.. men de gör inget.. jag hade ruggit kul iallafall!
kan inte äta.. sitta lite snett eller hosta.. haha.. då blir de knivhugg! vila vila.
ja.. ska väl plugga lite samhäll nu med.. orka! men de måste man ju också..
o en snarkande bror bakom sig e härligt* haha!
jessica e visst kvar i norrköping, svara i telefonen då pucko! haha.

allt snurrar.. fast jag vet inte om de snurrar på ett dåligt sätt.. de känns faktiskt bra.. jag kan inte vara arg.. de e bara så.. fast sen e de alla andra... äsch! de e mej de handlar om.. o lugnt. de låter väldigt bra..
du e trots allt min, egentligen. hur dumt de än låter.. de e så jag känner..

nä nu ska jag hämta mera kaffe ! de behövs!

peugout 307 CC säger jag bara , Röd babylone.. 18 år nästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback