Måndag !

Such a lonely day And it's mine
The most loneliest day of my life
Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Such a lonely day Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day And it's mine
The most loneliest day of my life
And if you go I wanna go with you
And if you die I wanna die with you
Take your hand And walk away
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Such a lonely day And it's mine
It's a day that I'm glad I survived



jahopp.. Måndagar.. en väldigt tråkig sådan.. har kollat lite jobb o hostat sönder min lungor ,
o gjort slut på typ två toalettrullar.. mmm.. jättekul.. måste verkligen till skolan imon..
kan inte prata.. den försvann visst med mina hostattacker inatt..
jo allt har gått åt pipan idag för mej.. nästan..


en sak.. jag inte rikitgt förstår.. fast allt kanske e åt pipan.. hjälper det att vara negativ då? näää..
men ryck upp er då!!
tycker att de e riktigt lamt o löjligt att hålla på o tjata om att jönköping e en sån jävla skithåla hela tiden..
visst.. den e väl inte altid så himla rolig att bo i..
men om man nu hade bott ngn annanstans hade det varit likadant..
inte undra på att jönköpingsbor e som dom e.. jävla negativa freaks!
haha flytta då om ni nu vill de.. hahaha!
aa kära nån..
jag e lack på mej själv nu.. jag Kan ju inte bli sjuk nu.. jag vill trääna.. jag vill springa , jag vill lyfta..
med andra ord, röra på mej.. jag har ganska bråttom med mina mål inför sommaren nu..
jo , lite på vägen har jag kommit.. men de e mycket kvar!
jo ..
tack för att du finns.. du vet vad du betyder.. de har jag ju sagt till dej ! mm de har jag..

jag gillar kvällssamtal.. allt kommer fram om natten,. haha!
allt löser sej snart..de känner jag på mej!
Sommar o allt snart ju! wohoo..
nä nu ska jag lägga mej ner igen.. så jag kan fortsätta med träningen ngn gång i veckan iallafall..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback