Fredag

fredag o myspys med jessica hemma hos ann o pelleikväl.
barnvakterna , de e vi de.. men de e myjsigt!
o Lesbiskt sex.. japp japp.. inbjudan va väl klockan tio då va? haha! Du e störd!
o partaj imon ist* inte taggad ngnstans ikväll iallafall..  usch.. vaknade för typ 50 minuter sedan..
hemskt vad jag sover mkt! vet inte vad det är med mej..
o jag som skulle ha följt med o badat med pappa , liam och saga och henrik idag..
pappa väcker mej inte ens.. hygglo nummer ett de där. o martin blev arg för pappa skulle ha väckt honom klockan två, oj ! klockan är visst snart halv fem.. haha!
han kommer INTE kunna somna inatt..
jag och henrik spenderade en viss kvalitetstid igår.. hur kul som helst.. var mest i hans nya bil och uträttade ärenden.. han va som ett litet barn på julafton när han skulle visa den för alla.. haha.. söt!
men den va riktigt fin , lucifer röd peugeot.. grym! haha.. min e bättre.. eller den som  jag ska ha,,!
Secret är en väldiigt snäll människa.. henke o jag åkte hem till honom o fikade lite. hans unge e ju gigantisk! han e 3 år och e skiiitlång.. man kan ta honom för fem.. han pratar ju flytande med.. så man tror han e mkt äldre än vad han är .haha!  
så snart ska man fixa till sej lite.. så blir de frissan imon ! förhoppningsvis..

I wanna *beep* you! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback