Tisdag

De e dags att jag lägger ner allt nu.. faktiskt.. men de e svårare än vad man tror..
Usch! tänk om man kunde spola tillbaka tiden. tillbaka INNAN sommaren! då skulle jag ha sluppit allt de här.. men japp japp.. men är inte ensam om att bråka!
va på stan med jessica o nina en sväng.. lisa fräsching;) haha! mjukis byxor o bruna linser.. jo jag ser ond ut i dom.. jag kanske ska bli ond.. o bara tänka på mej själv? då blir man inte ledsen iallafall.. Ohh va gött! träningskort imon på friskis :) japp japp! :) o fika med anna o shoppa loss lite.. ett tag sen känns de som.. mamma ger mej ett par byxor med.. ännu mera pengar :) juhooo! känn som man behöver ett jobb nu! haha,, Mcdonalds? näää... kanske? näää... haha!
söka i veckan iallafall.. 2500 känns för lite.. men ja e ändå mammas flikka:) synd bara att jag köper upp allt på alkohol mat o .. haha! nyttiga lisa.. slut med de nu.. from. måndag.. inget onyttigt då.. ska lägga va med rökningen med..  att jag ens började igen?.. jo.. jag e nog en svag människa trots allt.. näää.. klarar jag av dej.. så klarar jag av att sluta..
ninas hårförlängning e ju bara sååå fin! ser inte ut som fejk nånstans!
solat med martin nyss.. gött.. träffade på natahlie o hennes kusin :)
fest i helgen ? Ooo jaa!! så in i!

M.V.P. - Bounce, Shake, Move, Stop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback