Tisdag

Okej o du dök inte upp imorse Jessica :P haha! men de gjorde inget.. britta o jag hade de så mysigt i hennes röda OLW bil:).
hoppades på att få träffa christian idag på TTC.. men Icke.. hans klass.. men inte han! han va på sjukhuset.. frågade inte ens vad de va mitt dumma nöt..får ringa honom sen..
Hockey! de e jufaktiskt lite kul att jag faktiskt e sport intresserad..
lackade som fasen på skidskyttet idag.. trilla 2 meter innan målet va ju ganska surt..

käkat pizza med martin o pappa med när vi kollade på tjeckien o kanada :)
haha .. när börjar det nyttiga?.. frågade Lisa sig själv!
O Lisa svarade.. De e ingen fara Lisa , Om två veckor.. Då .. Då får du lov att skärpa dej!

ja annars har jag nog bara sovit idag.. de finns inget att göra när jag kommer hem o Martin Okuperar mitt rum o snarkar.. då e de bara till att sätta sig i Tv soffan , äta och sova en stund.. haha!

Varför? hmm.. Varför ska de va såhär då? Alltid skruva tilbaka tiden.. men de Går ju inte.. så varför prata OM? de gör de ju så himla svårt..
jo, de e väldigt svårt att ta tillbaka något man en gång givit bort..
tro mej. de e väldigt svårt!


nää.. nu. vidare till Hockeyn :)

Okej o du dök inte upp imorse Jessica :P haha! men de gjorde inget.. britta o jag hade de så mysigt i hennes röda OLW bil så :).
hoppades på att få träffa chrisitan idag på TTC.. men Icke.. hans klass.. men inte han! han va på sjukhuset.. frågade inte ens vad de va mitt dumma nöt..får ringa honom sen..
Hockey! de e jufaktiskt lite kul att jag faktiskt e sport intresserad..
lackade som fasen på skidskyttet idag.. trilla 2 meter innan målet va ju ganska surt..

käkat pizza med martin o pappa med när vi kollade på tjeckien o kanada :)
haha .. när börjar det nyttiga?.. frågade Lisa sig själv!
O Lisa svarade.. De e ingen fara Lisa , Om två veckor.. Då .. Då får du lov att skärpa dej!

ja annars har jag nog bara sovit idag.. de finns inget att göra när jag kommer hem o Martin Okuperar mitt rum o snarkar.. då e de bara till att sätta sig i Tv soffan , äta och sova en stund.. haha!

Varför? hmm.. Varför ska de va såhär då? Alltid skruva tilbaka tiden.. men de Går ju inte.. så varför prata OM? de gör de ju så himla svårt..
jo, de e väldigt svårt att ta tillbaka något man en gång givit bort..
tro mej. de e väldigt svårt!

nää.. nu. vidare till Hockeyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback