Måndag

usch vad blöt jag e om fötterna.. jäkla blasksnö!
anna blev väldigt fin i håret :) dags för mej snart.. fast jag vet inte vad jag ska göra.. om jag ska låta de vara.. eller om jag ska göra nåt extremt en gång till!
mys sen efter på claras med anna o jessica.. haha de e ju sjukt vad mkt man har att prata om..
kommer till skolan.. matte i typ en kvart.. sen film.. Kådisbellan! haha.. den va rätt bra!

Anna o Jessica har rätt.. Dumt att försöka..
De lär ju aldrig bli som med christian iallafall.. fast de e väl inte så enkelt..
men men..

Martin e bra! Han hjälper mkt!

mitt nya liv startar om 2 veckor ungefär!
träning o en massa annat.. hoppas de hjälper!
 
Jag Hatar James Blunt o hans äckliga låtar o dess minnen.. Ohh!
äsch! Nytt liv va de!
nu ska ja ut o göra martin sällskap vid matbordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback